forum 6c
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum forum 6c Strona Główna
->
FAQ
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Aktualności
----------------
Ze Szkoły
Z podwórka
Zawody
Forum
----------------
Regulamin
Pytania
Forum
Hydepark
O nas
Inne
----------------
Bramka SMS
Thecrims.com
----------------
Kluby, Puby
Początek
FAQ
Początki w Grze
Gangi
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ypfbotnetwork
Wysłany: Pią 17:20, 06 Kwi 2007
Temat postu:
Welcome to yourPHPforum! YourPHPforum is designed to help people make their online communities (Forums) without knowing the complicated server installations and paying the hosting fees. Be the boss of your online community (Forum) and share the fun among your friends and families.
Sign UP at
http://www.yourphpforum.com
Top Reasons to Join
1. It's FREE
2. No popups & No spyware
3. No experience necessary
4. Outstanding support via email and live chat
5. 99.99% uptime guarantee with top level hosting speed!
Join NOW !!!
http://yourphpforum.com
BarteXxX
Wysłany: Sob 14:30, 18 Mar 2006
Temat postu: FAQ
1. Dlaczego, gdy coś kupuję lub robię detox to spada mi resp?
2. W co najlepiej inwestować?
3. Za co odpowiadają poszczególne współczynniki: siła, inteligencja, wytrzymałość i charyzma?
4. Ile pkt inteligencji i wytrzymałości potrzebuję, aby kupić jeden budynek?
5. Jakie muszę mieć statystyki, aby wykonać rabunek indywidualny "X"?
6. Czy do rabunków grupowych obowiązuje ten sam kalkulator co do indywidualnych?
7. Czy wszyscy członkowie gangu muszą mieć moc większą niż poziom trudności rabunku, aby udał się dany skok?
8. W moim gangu jest dwóch liderów - co robić?
9. W moim gangu nie ma lidera - co zrobić?
10. Dlaczego zostałem pobity podczas, gdy przebywałem w wiezieniu?
11. Dlaczego moje budynki nic nie wyprodukowały?
12. Dlaczego burdele niczego mi nie produkują?
13. Czym się różni sprzedaż towaru u dilera od sprzedaży na statku?
14. Kiedy przypłynie statek po towar "X"?
15. Czy kredyty przechodzą na następna rundę?
16. Czy budynki / dziwki / statystyki przechodzą na następna rundę?
17. Czy przed nową rundą muszę zakładać nowe konto?
18. Dlaczego gdy biorę narkotyki w klubie/pubie, to energia nie rośnie tak szybko, jak na początku nawet gdy biorą 99 jednostek?
19. Ćpam w klubach adminów, a często pokazuje mi się "To był kawał lewego ścierwa", dlaczego?
20. Ile trwa jeden dzień w TheCrims i kiedy rozpoczynają się kolejne dni?
21. Nie logowałem się kilka godzin, a energia nie urosła. Dlaczego?
22. Mam niskie morale - dlaczego tak jest i co z tym zrobić?
23. Gdy zbieram pieniądze od dziwek pojawia mi się informacja, że zabiłem kilka lub uciekły. Dlaczego?
24. Czy ilość burdeli/dziwek właściciela danego klubu wpływa na szansę ich dostania w klubie przez gościa?
25. Co to za kody wpisywane w klubach/pubach? Dlaczego mi nie działają? Jakie są inne kody?
1. Dlaczego, gdy coś kupuję lub robię detox to spada mi resp?
odp. Respekt jest zależny od pieniędzy w stosunku: każde wydane 10.000$ = -1pkt respektu, wyjątkiem jest zakup budynków, wtedy za każde wydane 20.000$, ubywa nam 1 pkt respektu.
2. W co najlepiej inwestować?
Odpowiedź na to pytanie nie może być jednoznaczna. Opłacalność zależna jest od rodzaju budynku, wielkości produkcji i ceny towaru.
Opłacalność budynku można obliczyć w następujący sposób:
(produkcja danego budynku * cena jednostkowa towaru danego budynku)-koszt utrzymania danego budynku
po wykonaniu obliczeń dla wszystkich budynków, porównujemy otrzymane wartości, najwyższa z nich wskazuje na najbardziej opłacalną inwestycję.
W dziale "Pytania i Porady" znajduje się podpięty temat, w którym można znaleźć arkusz kalkulacyjny, który ułatwia wykonanie wszystkich obliczeń.
3. Za co odpowiadają poszczególne współczynniki: siła, inteligencja, wytrzymałość i charyzma?
Siła - liczy się przy napadach zarówno 1 vs. 1, jak i gang vs. gang. Kupowanie w szpitalu jest względnie nieopłacalne, gdyż za każde dwa punkty siły uzyskane w szpitalu spada jeden punkt inteligencji.
Inteligencja - wpływa na wielkość produkcji, która zwiększa się wraz ze wzrostem inteligencji, aż do maksymalnej x3 przy 5k inteligencji, po przekroczeniu tej wartości pozostaje na stałym poziomie. Razem z wytrzymałością wpływa na ilość posiadanych budynków. Liczy się do średniej w rabunkach, nie liczy się przy napadach.
Wytrzymałość - odpowiada za odporność na ataki gangów oraz 1 vs. 1, pozwala podnieść ilość posiadanych budynków.
Charyzma - Nie jest uwzględniania we wzorach "rabunkowych", ale jej zwiększenie powoduje wzrost zarobków dziwek oraz ilości członków gangu, któremu „liderujemy”.
4. Ile pkt inteligencji i wytrzymałości potrzebuję, aby kupić jeden budynek?
Ilość inteligencji i wytrzymałości potrzebnej do zakupu jednego budynku rośnie wraz z ilością posiadanych budynków. (wkrótce pojawi się wzór)
5. Jakie muszę mieć statystyki, aby wykonać rabunek indywidualny "X"?
Na stronie głównej umieszczony jest kalkulator. Wzór wg którego oblicza on średnią, został umieszczony w temacie w dziale "Pytania i porady".
6. Czy do rabunków grupowych obowiązuje ten sam kalkulator co do indywidualnych?
Nie - średnia moc Twojej postaci jest liczona wg innego wzoru niż w rabunkach indywidualnych. Wzór wg którego oblicza on średnią, został umieszczony w temacie w dziale "Pytania i porady".
7. Czy wszyscy członkowie gangu muszą mieć moc większą niż poziom trudności rabunku, aby udał się dany skok?
Aby dany skok się powiódł średnia moc wszystkich graczy biorących udział w rabunku musi być wyższa/równa (ale lepiej wyższa) niż poziom trudności rabunku.
Przykład: skoku na kantor (liczba osób potrzebnych: 2, poziom trudności: 70):
sytuacja I: gracz X ma średnią moc 90, gracz Y 70 - skok się powiedzie, ponieważ średnia moc gangu wynosi 80.
sytuacja II: gracz X ma średnią moc 90, gracz Y 50 - skok się powiedzie, ponieważ średnia moc gangu wynosi 70.
sytuacja III: gracz X ma średnią moc 80, gracz Y 50 - skok się nie powiedzie, ponieważ średnia moc gangu wynosi 65 i jest niższa od poziomu trudności rabunku.
sytuacja IV: gracz X ma średnią moc 130, gracz Y 10 - skok się powiedzie, ponieważ średnia moc gangu wynosi 70, ale gracz Y nie dostanie statystyk, ponieważ jego moc jest za niska (aby uzyskać statystyki za rabunek grupowy gracz musi posiadać 10% średniej mocy całego gangu)
8. W moim gangu jest dwóch liderów - co robić?
"Prawdziwy" lider powinien przenieść funkcje lidera na inna osobę - wtedy drugi lider zniknie.
9. W moim gangu nie ma lidera - co zrobić?
W tym przypadku jedynym rozwiązaniem jest założenie gangu na nowo.
10. Dlaczego zostałem pobity podczas, gdy przebywałem w wiezieniu?
Ktoś zaatakował gang w którym byłeś i przegraliście walkę.
11. Dlaczego moje budynki nic nie wyprodukowały?
a) policja zrobiła nalot - w tej sytuacji budynki niektórych graczy wstrzymują produkcję na 1 dzień,
b) nie miałeś przy sobie wystarczającej ilości pieniędzy, aby pokryć koszty utrzymania fabryk,
c) przeciążenie serwerów - (stosunkowo częsty problem na początku edycji) towar zostanie 'wyprodukowany' z opóźnieniem.
12. Dlaczego burdele niczego mi nie produkują?
Budynki te służą jedynie do zwiększania ilości dziwek, jaką możemy posiadać - nie produkują niczego.
13. Czym się różni sprzedaż towaru u dilera od sprzedaży na statku?
odp. Diler pobiera prowizję od sprzedaży w wysokości 5% należnej nam kwoty.
14. Kiedy przypłynie statek po towar "X"?
Wpłynięcia statku do portu po dany towar należy do tzw. zdarzeń losowych i jest generowane przez odpowiedni skrypt - nikt nie wie kiedy przypłynie statek po towar "X".
15. Czy kredyty przechodzą na następna rundę?
Tak.
16. Czy budynki / dziwki / statystyki przechodzą na następna rundę?
Nie - w nowej rundzie gry wszyscy zaczynają od 'zera', czyli to co osiągnęli swoją postacią w rundzie poprzedniej zostaje skasowane.
17. Czy przed nową rundą muszę zakładać nowe konto?
Nie - konto nie jest usuwane po zakończeniu rundy, jedynie jego statystyki są kasowane.
18. Dlaczego gdy biorę narkotyki w klubie/pubie, to energia nie rośnie tak szybko, jak na początku nawet gdy biorą 99 jednostek?
Stałeś się mniej podatny na daną używkę. Zażyj mocniejszej lub wykonaj detox.
19. Ćpam w klubach adminów, a często pokazuje mi się "To był kawał lewego ścierwa", dlaczego?
odp. Jest to tzw. zdarzenie losowe, które jest niezależne od miejsca ćpania i narkotyku.
20. Ile trwa jeden dzień w TheCrims i kiedy rozpoczynają się kolejne dni?
1 dzień TC = 6 godzin czasu rzeczywistego
1 godzina TC = 15 minut czasu rzeczywistego
Kolejne dni rozpoczynają się o 6.00, 12.00, 18.00 i 0.00
21. Nie logowałem się kilka godzin, a energia nie urosła. Dlaczego?
Szybkość wzrostu energii zależy od morale Twojej postaci. Wysokie morale powodują szybki wzrost (ok. 1% na 2 minuty), normalne nieco wolniejszy, a niskie morale przez długi czas mogą spowodować całkowite zahamowanie wzrostu energii.
22. Mam niskie morale - dlaczego tak jest i co z tym zrobić?
Niskie morale pojawia się, gdy trafisz na lewy towar w klubie ("To był kawał lewego ścierwa"). Jeżeli ostatnie ćpanie zakończyło się właśnie w taki sposób, to morale zostaną obniżone. Aby zwiększyć morale należy zażyć przynajmniej jedną dawkę jakiejś używki (oczywiście, o ile nie pojawi się informacja o lewym ścierwie).
23. Gdy zbieram pieniądze od dziwek pojawia mi się informacja, że zabiłem kilka lub uciekły. Dlaczego?
Jest to jedno ze zdarzeń losowych.
Czasem, gdy posiadasz za mało charyzmy lub burdeli w przeliczeniu na posiadaną liczbę dziwek, zdarzenie to losowo 'usuwa' jedną z nich, tak aby wszystko było zgodne z założonymi przeliczeniami.
24. Czy ilość burdeli/dziwek właściciela danego klubu wpływa na szansę ich dostania w klubie przez gościa?
Nie - jeżeli w opisie klubu znajduje się informacja, że właściciel posiada X burdeli i Y, to nie wpływa to na szansę dostania dziwki - jest to zwykły chwyt reklamowy.
25. Co to za kody wpisywane w klubach/pubach? Dlaczego mi nie działają? Jakie są inne kody?
Nie istnieją żadne kody do TheCrims - te które można spotkać w klubach/pubach na 100% nie działają. Tego typu 'cheaty' wpisywane są "dla jaj" przez bardziej doświadczonych graczy oraz z powodu łatwowierności i nadziei na szybkie wzbogacenie przez nowych graczy.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin